Jo, jag han blogga lite ändå

Hej! jo jag han allt blogga lite ändå.. bara för att mamma hämtar Emmelie hos Jennie på Vänersnäs, så då passar jag på att ta en paus!
Vi har typ rivit bort tapetarna från alla väggar, förutom från en och en halv vägg.
Det är i Källartrappen vi håller på att grejja med, ifall jag har glömt att säga det.
Men iaf.. när jag skulle kolla vart jag skulle börja riva så fick jag syn på en jätte stor SPIINDEL som satt över en dörr i källarn, jag fick panik och sprang upp. sen har jag inte gått ner dit igen :$
Feg? jo jag vet.

jag har faktist tagit lite kort från trappen innan vi hade kommit så långt. Men det blev lite fel där, jag skulle ha tagit korten innan vi hade tagit ut ALLT, men skit samma..
Bilderna kommer när allt med trappen är klart, så jag hinner lägga över dom färdiga bilderna oxå.

jahap, jag bloggar nog mer senare eller imorrn. (om jag hinner)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0