Hej igen.

Hehej!
det va ett tagsen jag uppdaterade nu..
 
Igår va jag o familjen på Liseberg, det va så sjukt varmt (jag svimmade nästan)
Så vi gick till Kolleradon för att svalka av oss lite.. ja då är det självklart värsta långa kön, så vi stog där i 20 minuter mitt i solen o väntade på att få en båt o:
när vi hade kommit en bit i ledet så ser vi att nångon hade spytt på marken, riktigt äckligt :S
Jag åkte inte så mycket grejer för jag mådde verkligen inte bra, jag ville bara åka hem hela tiden.
Sen när dom andra hade åkt klart så gick vi runt och spelade på hjul, självklart vann vi 2 stjärnvinster :D
en
Dumle och en Geisha.
varje gång vi är på Liseberg så vinner vi Alltid stjärnvinster, det är lite mysko o:
men vi har nog tur i spel xd

ha det bra,
hejdå.
<3

Kommentarer
Postat av: Johaaaaanna. (A)

ni har alltid tur. o:

din pappa vann massa på skara också ju. 0:



haha, xd



Lust att träffas snart? :D<3

2010-07-13 @ 16:41:05
URL: http://johannafrennesson.blogg.se/
Postat av: Julle

klart jag vill träffa dej ;)

<3

2010-07-13 @ 19:35:42
URL: http://jjulleeeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0