Tjohej!

Hej,
Det blev inget med Överby idag :/ jag kände mej inte så jätte bra.. så jag va hemma med Alice.
Hon sov över hemma hos mej inatt, vi hade grymt kul :)
Vi gick o la oss 02:50 eller ngt xd orkade inte vara uppe så länge.

Sen idag så vaknade jag 09:30 så då gick jag upp och tittade lite på tv, efter en stund tänkte jag att jag kunde göra lite frukost till oss som vi kunde äta när Alice skulle vakna (mamma och syrran var inte hemma + pappa sov) så jag plockade fram typ allt vi hade.
När jag hade plockat fram allt gick jag till tv:n igen.. efter en stund kom pappa för att äta. då tänkte jag att jag går upp till Alice o ser om hon hade vaknat, men Nej det hade hon inte gjort.
Men när jag precis hade satt igång datorn så vaknade hon. :)

Sen har vi inte gjort så mycket under dagen, förutom att; ta kort, hoppa med kaninerna, pratat, "badat" i poolen, haft gympa & lite annat.

Här kommer lite bilder från gårdagen och idag;










Detta måste göras om!
vi har haft det suuper kul :d

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppa med kaninerna på studsmatta eller?

isåfall, djurplågeri förfan! :o

2010-08-01 @ 20:41:02
Postat av: julle

Nej, över hinder

2010-08-01 @ 22:24:45
Postat av: Alice :)(L)

Klart det måste göras om !! Vi hade det BBÄST

<3333



Men i veckan kanske, du var ju ledig! säg en dag så kan jag komma till dig och sova över älskling ¨

:DD

<33

(L)

2010-08-02 @ 17:49:08
URL: http://aalicegymnast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0