Goodmorgon Allihopa.

Idag mår jag bättre, men det kanske blir värre under dagen. men det hoppas jag inte på!
För idag ska jag ju på gymnastikläger, och det ska bli jätte kul. iaf så var det jätte kul på lägret förra året :)
Det är många från klassen som inte ens går i gymnastik som ska till lägret för att prova på. tänk, dom kanske t.o.m börjar ;)
Jag kommer iaf flyttas till en högre gymnastik grupp i höst, för att jag inte får gå i den gruppen jag har gått i. eller får & får, jag kan inte gå i den gruppen för jag är för gammal, den är från 10-12 år.

Jag ska nog gå ner och äta något nu, och sen så vet jag inte vad jag ska göra.. för lägret börjar inte förän 17:30.
men jag får nog ta och hitta på något att göra.

hej då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0