Har inget att göra så jag gör detta tråkiga test ;)


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att vi badade på Skara Sommarland :D


Vad gjorde du kl 08 imorse: Tittade på tv


Vad gjorde du för 15 min sedan:
drack vatten ;)


Det sista du sa högt:
ingen aning ;s


Det senaste någon sa till dig:
vet inte :s


Vad har du druckit idag
: Vatten (Y)


Vad var det senaste du åt:
Klubba :D


Vad var det senaste du köpte:
Klubba tror jag


Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brun


Vad är det för väder hos dig nu:
Sol! och 7kt varmt :D


Godaste glassmaken:
vet inte, är inte så förtjust i glass ;P


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
nej, eller jag vet inte


Sover du tungt:
Ingen aning


Drömmer du mardrömmar:
mhm..


Trivs du med ditt jobb:
skolan vett'du :D


Favoritklädsel:
Mjukis byxor, linne :D


Favoritlåt just nu:
har många


Vad ser du om du tittar till höger:
min bokhylla


Vad gör dig glad just nu:
Solen


Vad ska du göra härnäst:
vet inte


Höger eller vänsterhänt: 
Båda (Y)


Humör just nu:
vet inte riktigt


Favoritgodis:
Lakrits :D


Kläder just nu:
byxor och t-shirt **stavning**


Sommarplaner:
kompisar, bada, sola, musik :D


Hur många kuddar sover du med:
 3 st


Spelar du något instrument:
njae,


Morgon eller nattmänniska:
vet inte, beror på 


Vad är viktigast för dig:
Vännerna, djuren, mobilen (a)  och mycket annat


Är du kittlig:
Ohh jaa ;o xd


Snarkar du:
Nix


Stjärntecken:
Fiskarna


Äckligaste insekten:
Spindlar :S


Längtar du mest efter just nu:
Sommarlovet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0