HejHej!

Idag är det måndag, och snart ska jag iväg på gympa igen -.-''
Igår va det ganska tråkit faktist, gjorde typ exakt samma grejjer som förra året. Lite tråkit, menmen.
Har skit ont i fötterna, för att vi sprang så mycket igår ;s men jag ska försöka vara med så mycket som möjligt ;)

Skönt med sommarlov, fast det är tråkit att klassen blev splittrad :'[
Men jag kommer som tur är att gå med 7 stycken från min klass, så jag behöver inte känna mej så ledsen över det.
Idag är det ganska fint väder, så igentligen orkar jag inte åka på gympa, men jag måste.
Snart ska vi hämta upp Isa, för att sedan åka till gympan.
3 timmar gympa, när man istället kan vara hemma och bada ;o
usch, nej! som tur är så varar ju lägret inte hela sommarn' så man har nog tid för att bada ändå (a)

sommar-kramar på er ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0